Barry M – Textured Naileffect 308 Kingsland Road

 photo IMG_7277_zpsd13a53fc.jpg
In Camden Lock (Londen) kocht ik mijn eerste nagellakje van Barry M. Een sandlakje: 308 Kingsland Road, een babyroze kleurtje.
 photo IMG_7283_zpsf3d7cc54.jpg Het lakje dekt al na één laagje heel goed. Als je je nagels lakt lijkt het nog een normale nagellak maar als je de lak laat drogen komen er allemaal mini “zandkorrels” tevoorschijn.
 photo IMG_7279_zpsfde1238f.jpg Het is een best apart gevoel als je je nagels aanraakt, ze voelen heel hobbelig aan.
 photo IMG_7287_zpsc131dfbd.jpg De nagellak blijft niet heel goed zitten maar een topcoat overheen kan de draag tijd verlengen.
Ik vind de kleur van dit lakje mooi maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik nou zo’n fan ben van het sand effect. Ik vind het een beetje een “meh” gevalletje. Het lijkt alsof je je nagels ergens aan gestoten hebt. Toevallig sprak ik iemand deze week en die vond precies het zelfde.
Bummer want je hoort altijd goede dingen over Barry M nagellak.

Liefs, Wies

28 gedachtes over “Barry M – Textured Naileffect 308 Kingsland Road

  1. Ik vind het kleurtje wel heel erg mooi! Zelf vind ik een sand effect altijd wel erg leuk, maar of ik het van deze ook mooi vind dat weet ik niet. Ik heb namelijk nog geen lakjes van Barry M gebruikt.

Geef een reactie

