EOTD: Purple madness MAC & Sleek eyeshadows

 photo IMG_7237_zpsbfbe8ff0.jpg
Ik besloot om weer eens mijn sleek au naturel palette erbij te pakken en een ooglook mee te maken. Soms vergeet ik mijn Sleek palettes helemaal omdat ik meestal andere oogschaduws gebruik. De sleek oogschaduw was me toch wat “naturel” dus heb ik ook nog wat pigmenten gebruikt.

 photo IMG_7231_zps0bcdcb6b.jpg

 photo IMG_7240_zpsdcc3a5e9.jpg

 photo IMG_7248_zps12784578.jpg

 photo Sleek-Au-Naturel-i-Divine-Eye-Shadow-Palette-Color-Names_zps13915d5d.jpg
foto komt van http://www.allurabeauty.com
Van het Sleek au naturel palette gebruikte ik:
Conker over het hele ooglid, Toast in mijn crease, Regal onder mijn oog en Nougat in mijn binneste ooghoek.
 photo IMG_7121_zps3a3422fb.jpg
Verder gebruikte ik MAC pigmenten in Lavender en Dark Violet. Deze pigmenten komen uit een collectie van 2010 en zijn dus niet meer te koop helaas.
Ik heb Lavender aangebracht over conker heen van sleek. Dit pigment is heel gepigmenteerd.
Ik heb Dark Violet aangebracht in mijn buitenste ooghoek.
En ik heb MAC contrast nog aangebracht in mijn arcadeboog.

Wat vind jij van deze look?

Volg je me al op Bloglovin?

57 gedachtes over “EOTD: Purple madness MAC & Sleek eyeshadows

Geef een reactie

