First impression: Be Creative eyeshadow quad + look

 photo IMG_7052_zpsc0037fa4.jpg
Be creative is een merk dat al een poosje wordt verkocht bij de ICI Paris. Ik had er nog nooit wat van geprobeerd maar ik hoorde er goede dingen over. Het merk ligt kwa prijzen tussen Maybeline en L’oreal in en ze hebben een groot assortiment. Ik testte een oogschaduw quad uit.
 photo IMG_7045_zpsb788d77c.jpg
Om te beginnen vind ik de verpakking echt prachtig. De verpakking is mat zwart en ziet er goed uit.
Het doosje was alleen niet heel stevig. Ik weet niet of dat aan dit exemplaar ligt of aan alle verpakkingen want de mono die ik uitprobeerde was wel stevig.

 photo IMG_7033_zps90176ae7.jpg

 photo IMG_7046_zps5ba27de1.jpg
Ik vind de kleurencombinatie echt super mooi. De kleur links onder bevat shimmer en de rest van de kleuren zijn mat. Er zijn verschillende quads maar ik vond deze by far de mooiste.
 photo IMG_7035_zps9940ef8d.jpg
De swatches van de oogschaduw. De oogschaduw is prima gepigementeerd, niet over de top. Je kunt de kleuren goed opbouwen. Perfect voor dagelijks gebruik.
 photo IMG_7050_zps5ad701e3.jpg
Het viel me op dat de oogschaduw heel poederig is. Dit vind ik wel een beetje jammer. Op deze manier word je look snel rommelig door de fall out.

 photo IMG_7099_zps7a46d219.jpg
Ik heb een vriendin opgemaakt met het oogschaduw quad. Ik heb de kleur links onder over haar hele ooglid aangebracht. De lichtste kleur aangebracht onder het wenkbrauw bot en op het binnenste hoekje van haar oog. Ik heb de mediumbruin kleur in haar crease aangebracht en de outerv donkerder gemaakt met de donkerste kleur.
Op de foto hierboven en onder zie je het resultaat.
 photo IMG_7105_zpsafcce381.jpg

Conclusie: Ik vind het uiterlijk van de oogschaduw echt prachtig. De kleurkeuze is ook goed. Ik vind het wel echt jammer dat de oogschaduw zo poederig is maar daar kun je wel mee leven. Je zou bijvoorbeeld eerst je oogschaduw aan kunnen brengen en dan je foundation.

Dit quad kost €17,95 wat ik een hele mooie prijs vind voor 4 oogschaduws.

Heb jij al producten van BE Creative?

29 gedachtes over “First impression: Be Creative eyeshadow quad + look

  1. Wat een mooie kleuren! Zijn ook echt iets voor mij. Jammer van de fall-out, maar dat is inderdaad gemakkelijk op te lossen door je foundation als laatste te doen.

  2. oh dat ziet er goed uit zeg! ik ben helemaal voor de neutrale kleurtjes dus deze is helemaal mijn ding. ik vind de look die je ermee gemaakt hebt trouwens ook erg mooi, net wat meer diepte en sprekende ogen zo, echt erg mooi!

  3. Mooi palette, alleen jammer van de fall out. Ik heb zelf drie producten die in een goodiebag zaten. Heb tot nu toe alleen de mascara gebruikt en die is heel fijn. Ook zat er nog een lipstick bij de me heel mooi lijkt, maar die moet eerst even op de foto voor ik m ga gebruiken 🙂

  4. Wat een mooie kleuren in dit palette! De pigmentatie vind ik er ook goed uitzien, maar wel een beetje jammer dat ze poederig zijn. De look die je ermee gemaakt hebt is ook erg mooi.

  5. Ik kende het merk niet, maar het klinkt wel fijn. Alleen dan ga ik toch wat liever voor oogschaduw die wat minder poederig is! Vond jouw Inglot oogschaduw bijvoorbeeld echt supermooi.

Geef een reactie

