Review: Sleek face form in fair

 photo sleek_zpsca720854.jpg
Sleek is één van mijn favoriete budget merken. Het merk wordt verkocht in Engeland in de drogisten. Hun producten zijn goed gepigmenteerd. Dit palette bevat een blush (sleek rosegold), een contour kleur en een highlighter.
De contour kleur is helemaal mat en de blush en de highlighter bevatten beide een shimmer.

 photo IMG_6708_zps51de9018.jpg
De verpakking:
Ik vind dat de verpakking er wel mooi uit ziet. De blush, bronzer en highlighter zijn verpakt in een mat zwarte doosje met een spiegel erin. Superhandig voor onderweg. Je kunt niet aan de verpakking zien dat dit produkt niet duur is.

Het resultaat:
 photo IMG_6792_zps9a88e76e.jpg
Ik vind het resultaat prachtig voor wat je hiervoor betaald. De blush blijft goed zitten. Ik vind alleen dat als je veel onzuiverheden op je gezicht hebt dat je deze blush niet moet dragen omdat de shimmer de onzuiverheden benadrukt.
 photo IMG_6795_zpseca579d9.jpg

Je kunt dit palette onder andere kopen bij Boozyshop.S

Wat is jouw favoriete blush?

29 gedachtes over “Review: Sleek face form in fair

  1. Mooi blush palette, ik heb ook de rose gold blush van sleek en hij is echt prachtig. Ik gebruik ook vaak een blush van hema, die zijn goed gepigmenteerd en also lekker budget;)

  2. Ik heb wel oogschaduw palettes van Sleek, maar ik zou nog heel graag Rosegold willen hebben. Wel heb ik een blush van KIKO die op de Sleek blush rosegold zou lijken volgens sommigen. Handig setje is dit!

  3. ZE VERKOPEN SLEEK OOK IN GRONINGEEEEEEEN *feestje* heb vandaag nog in de winkel (Skin Cosmetics heet ‘ie) een roze blush op laten doen, maar had natuurlijk weer geen geld. Sorry voor de capslock trouwens.

Geef een reactie

