Favorites of the month October

IMG_2794

Dit wordt mijn eerste favorieten artikel . In dit artikel ga ik wat vertellen over spulletjes die ik deze maand ontdekt heb of deze maand weer opnieuw ben gaan gebruiken.

IMG_2791

In deze maand ontdekte ik twee nieuwe geuren waar ik helemaal verliefd op ben.

IMG_2799

Coco mademoiselle van Chanel is zo lekker! Ik heb deze geur zo veel gedragen. Op beautyscene staat dat de geur als volgt is opgebouwd:

  • top : siciliaanse sinaasappel en bergamot, waarbij de sinaasappel duidelijk de boventoon voert
  • hart : absolu van roos en jasmijn
  • basis : indonesische patchouli, vetiver, bourbonvanille en witte muskus

De geur is heel bloemig en fris, perfect voor overdag.

IMG_2802

Dit is hoe LacômeTrésor in love‘ omschrijft:
Een nieuwe onweerstaanbare bloemige geur met roos en jasmijn, omhult in luminositeit door nectarine, bergamot en peer die een moderne touch krijgt door de basisnoten van cederhout en musk.
Voor mijn gevoel is deze geur iets zwaarder, dat maakt hem niet minder lekker natuurlijk. (:

IMG_2812

Van de  Douglas kreeg in een tester van het serum van Biosilk. Dit is dus een klein formaat van 15 ml. Ik vind dit alleen maar handig want je kunt het flesje gewoon in je tas gooien! Ik ben dit serum dagelijks gaan gebruiken. Je hebt er echt een mini druppeltje van nodig. Veel kappers gebruiken producten van biosilk.  Ik breng dit serum alleen aan in de punten van mijn haar. Biosilk wordt ook niet op dieren getest (:.

Mac Mehr lipstick: Als je mijn blog leest weet je dat dit één van mijn favoriete lipsticks is. Ik pak deze alleen maar nog veel vaker in dit seizoen!

Fotor01024122443OPI Haven’t the foggiest: Dit lakje komt van de OPI fall 2013 San Francisco collectie. Dit lakje heb ik deze maand heel vaak gedragen. Het is een zilver grijze shimmer kleur die makkelijk aanbrengt en mooi dekt met één laagje. Op een of andere manier slijt nagellak bij mij zo snel, maar dit kleurtje blijft makkelijk 2 dagen zitten zonder te chippen.

IMG_2810   Clinique moisture surge is de dagverzorging die ik op dit moment aan het uit testen ben. Ik had hiervoor nog nooit producten van Clinique geprobeerd maar tot nu toe bevalt hij heel goed. Mijn huid is een stuk droger aan het worden door de verandering van het weer. De crème voelt gel achtig aan en voedt je huid goed. Ik vind het ook prettig dat er geen geurtje aan zit. Ik heb namelijk echt een hekel aan geparfumeerde crèmes. De Clinique moisture surge is perfect voor de droge herfst en wintermaanden!

84500-american-horror-story-coven-is-getting-a-few-male-guest-stars-to-play-In mijn post over de series die ik kijk vertelde ik al wat over American Horror story. Ik heb nu de eerste drie afleveringen gekeken van het derde seizoen en ik vind het zo’n goede serie. Ik denk dat dit het leukste seizoen is tot nu toe. Echt een aanrader om te kijken als je van horror houdt.
Wat waren jouw favorieten deze maand?

38 gedachtes over “Favorites of the month October

  1. Die dagcreme lijkt me ook erg fijn. Het biosilk serum heb ik zelf ook gebruikt en hij is idd heel goed en gaat ook lang mee. Ik krijg er ook altijd zo’n kappers gevoel van omdat hij zo lekker luxe ruikt:) AHS is gaaf, ik ben nog niet aan t 3e seizoen begonnen maar de vorige seizoenen waren ook heel spannend!

  2. Die van clinique gebruik ik ook wel eens. Ik heb zo’n proefkitje van de roze lijn met de oogcrème, een masker en de dagcrème. Superfijn! Ik ben nu op het moment ook een clinique dagcrème aan het proberen, de SuperDefense
    En Coco Mademoiselle is ook zo lekker!

    • Ik vind het zo leuk als merken van die proefkitjes hebben. Kun je teminnste wat uitproberen voordat je iets duurs koopt. Dat zouden ze ook met foundations moeten doen, mini verpakkingen voor bijvoorbeeld 5 euro naast een fulllsize van 35.

  3. Ziet er uit als hele fijne producten allemaal! Die Clinique crème klinkt interessant… Trouwens als je wil dat nagellak langer blijft zitten kan het soms helpen om voor het lakken je nagels schoon te wassen met zeep! Zo gaat het vetlaagje dat gedurende de dag op je nagels is gekomen eraf en hecht de nagellak beter.

Geef een reactie

