Filmpje: Get ready with me

 photo IMG_6905_zpsea308806.jpg
Vandaag mijn allereerste filmpje. Ik had een camera geleend van een vriendin om deze video op te nemen. Ik moet nog even uitvogelen hoe alles werkt met bewerken etc. maar ik ben tot nu toe best blij met het resultaat.
In het get ready filmpje zie je een dagelijkse make-up look die ik zou dragen naar school.
Vergeet het filmpje niet in HD te bekijken! Ik heb er een achtergrond muziekje bij gedaan maar voel je vrij om zelf een muziekje op te zetten.

Products used
Nars sheer glow foundation in Montblanc
– MAC studio finish concealer in NW20
Essence all about matte powder
– Benefit Hoola bronzer
– Nars seduction blush
– Urban Decay primer potion
– Inglot oogschaduw:
#425 over het bewegende ooglid
#563 in de arcadeboog
#329 in de outer V
– Essence liquid ink eyeliner in waterproof
– Maybeline colossal mascara

Gebruikte kwasten:
– Sigma f80 flat top kabuki kwast
– MAC 116
– MAC 217
– MAC 219
– MAC 239
– Real techniques contouring brush

Zijn er nog producten waar je een review van wilt? Let me know!

37 gedachtes over “Filmpje: Get ready with me

  1. Jemig haha, ik dacht dat je heel je oogmake-up al had gedaan voor je met de rest begon, wat heb jij al sprekende ogen van jezelf. En ik snap nog steeds niet hoe jouw wenkbrauwen zo mooi kunnen zitten… Jaloers ๐Ÿ˜‰ Liefs

  2. Leuk dat je een filmpje hebt gemaakt. Het beeld ziet er mooi uit, met welke camera heb je dit gefilmd (die van je vriendin zag ik wel staan.. hihi). Je wenkbrauwen zijn zoo mooi, hoe heb je deze gedaan? Wat doe je die eyeliner soepel zeg!

    • De camera is een Canon 1100D (: Ik mocht hem een weekje lenen omdat ik me aan het oriรซnteren ben op een camera. Dankjewel! Ik heb ze ingevuld met anastasia wenkbrauwpoeder, er komt binnekort een tutorial Xxx

Geef een reactie

