My month in pictures #1. Oktober

De maand Oktober vliegt alweer voorbij! In deze maand begon ik mijn blog. Ik vond dit eerlijk gezegd wel een beetje spannend maar ik vind het super leuk om te bloggen! Dank julliewel voor alle lieve reacties. Vandaag heb ik een artikel met foto’s van de afgelopen maand. Het kan zijn dat ik dit één keer in de week ga doen maar ik ben er nog niet helemaal uit.

IMG_1378

lezen voor de lijst. Ik zit in mijn examenjaar en ik moet voor mijn mondeling totaal 8 boeken lezen. Deze boeken hadden we nog in de kast staan. Ik ben benieuwd of het wat is want er zitten sommige boeken tussen die ik zelf nooit zou uitkiezen. Het is wel een leuke uitdaging! IMG_1438 (1)

mag ik je voorstellen aan één van mijn drie katten? Dit is Tijger. Zoals je kunt zien is Tijger echt een klein monstertje. Tijgertje is een straatkatje uit Spanje. Hij is nogsteeds heel speels

IMG_1529

Fotor0102311034

Een vriendin van mij had mijn haar geverfd. Ik vind dat het er een stuk gezonder uitziet nu. I like it. 

IMG_1603 (1)

Ik was bij mijn opa op bezoek in Brabant omdat hij jarig was. Toen ik uit de auto stapte spotte ik deze paddenstoelen (Het zijn inktzwammen)! Fallfeelings ❤ 

IMG_1612

Mijn moeder is begonnen aan een Engels studie. Mijn tante besloot voor de grap haar wat Engels literatuur te geven. Damn. Zo’n dik boek! 

IMG_1626

Ik kreeg van haar dit boekje, omdat ik zo van katten hou. Het boekje heet ” Hoe houd ik het uit met mijn neurotische kat”. Het is een klein boekje maar ontzettend grappig. Ik vind de tekeningen erin vooral zo leuk!

IMG_1779 (1)

Comfy trui aan, het is herfst notabene.

IMG_1829 (1)

Dit is Tijger als hij een lief moment heeft. Dan komt hij bij je liggen.

IMG_1843 (1)

Ik ging voor de grap weer eens op hyves kijken. Ik gebruik mijn hyves al een aantal jaar niet meer. Iemand had me dit zomaar gestuurd. Random much? 

Afbeelding

Bezig met foto’s maken voor mijn nieuwe lay-out. Dit is een stukje van mijn stash. 

20131015-233717

Het viel me op dat heel veel mensen toch wel geschrokken waren van mijn Halloween tutorial hihi. Deze kun je hier teruglezen

IMG_2416

Hmmm, taai taai poppen. Ik hou van deze kleine poppetjes ❤ 

IMG_2474 2

Outfit of the day post

IMG_2569 (1)

Leren leren leren want toetsweek is coming up. Gelukkig had ik de laatste week van Oktober herfstvakantie! 

Hebben jullie nog iets bijzonders meegemaakt deze maand?

37 gedachtes over “My month in pictures #1. Oktober

  1. Wat een gave foto’s je make-up zit overal echt top!
    en 8 boeken wauw ! haha veel vinden bij ons 1 boek al een drama.
    ik heb nooit een hekel aan lezen gehad.. je leeft in die wereld wat je leest.. heerlijk.

    wat een katten leven haha !
    liefs

  2. O jij bent echt knap! En die afbeelding achter je make-up stash, waar komt die vandaan? Het ziet er heel tof uit. En je halloween make-up.. Vies, bah. Maar wel heel knap gedaan. Perfect voor halloween! Oh en hoe ga je je layout maken? Ga je het zelf coderen?

Geef een reactie

