Review: Benefit the Porefessional

Afbeelding

Toen ik twee maanden geleden in de Sephora was in Parijs besloot ik om deze primer te kopen om uit te proberen. Deze primer doet eigenlijk twee dingen: Je poriën opvullen en zorgen dat je foundation langer blijft zitten.

Benefit zegt over het product:

“Minimaliseer op een snelle manier de verschijning van poriën en fijne lijntjes voor een soepeler-dan-gladde huid! Breng deze zijdeachtige, lichte balsem aan onder of op je make-up. De transparante, olie-vrije formule is geschikt voor alle huidtinten en helpt make-up langer te blijven zitten. Bevat vitamine E om de huid te beschermen tegen vrije radicalen.”Afbeelding

De verpakking: De poreminimizer is verpakt in een plastic tube met een opdruk van een super hero die grove poriën elimineert. Het doosje wat erbij zit is ook weer een kunstwerk opzich. Ik zie de lol er wel van in. De primer heeft een inhoud van 22 ml.

Ingrediëntenlijst:
CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ISONONYL ISONONANOATE, SILICA, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ISODODECANE, PHENOXYETHANOL, POLYMETHYL METHACRYLATE, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), CYCLOHEXASILOXANE, TOCOPHERYL ACETATE, FRAGRANCE (PARFUM), MICA, IRON OXIDES (CI 77492), LIMONENE, IRON OXIDES (CI 77491), IRON OXIDES (CI 77499), TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, BHT. N° 04932/N                

Weer allemaal abracadabra. Ik ben in ieder geval blij dat de primer olievrij is. Er zitten sileconen in deze primer maar ik krijg er geen puistjes van. 

AfbeeldingBoven: Alleen dag crème. Onder: Met the Porefessional met poeder.

Wat vind ik ervan? Dit is echt mijn favoriete primer EVER. there I said it. Dit product zorgt er echt voor dat je foundation langer blijft zitten.  Deze primer werkt voor mij echt een stuc waarmee je gaten opvult. De littekentjes (van acne) in mijn gezicht zijn bijna niet meer zichtbaar. Je kunt de primer over of onder je foundation aanbrengen: zolang je het er maar op dept en niet uitsmeert. Op deze manier krijg je het beste resultaat. De primer doet wat hij beloofd. I love it.

Benefit the Porefessional kost €33,- en is verkrijgbaar bij Douglas in Amsterdam op de Kalverstraat of in hun webshop.

Wat is jouw favoriete primer?

29 gedachtes over “Review: Benefit the Porefessional

  1. Ik heb zelf maar één product van Benefit, dat is het Gina parfum. Ik zou er graag meer van willen proberen en dit resultaat ziet er heel goed uit. Maar ik vraag me af… Worden je poriën niet juist groter door ze vol te stoppen? Klinkt alsof je huid dan helemaal niet meer kan ademen. Ik verzorg mijn huid liever zodat ‘ie er van zichzelf mooi uitziet. Maar ik zou dit wel kopen voor bijvoorbeeld feestjes, als ik er een keer extra mooi wil uit zien. Het resultaat ziet er namelijk wel echt geweldig uit!

    • nee je poriën worden er absoluut niet groter van. Ik heb dit op mijn huid omdat het oude acne littekens zijn, ik kan er dus ook niets aan doen om ze weg te krijgen behalve dit gebruiken. Ik gebruik dit spul elke dag als primer, niet perse als opvuller maar dat is dus ook mogelijk, dan doe je dus meer op één plaats.

  2. Wauw amazing effect hoor gewoon porieloos! Ik ga deze zeker halen. Super bedankt voor deze review! Ik heb ook het probleem van oude acne littekens en rodevlekjes op me gezicht. Bedankt voor deze review en leuk om je blog te hebben ontdekt.
    Groetjes,
    Vanesa

Geef een reactie

