OOTD Herfst.

IMG_2489

Vandaag mijn eerste outfit of the day post. Afgelopen zaterdag ben ik met mijn moeder naar een tweedehands winkel geweest in Broek in Waterland ( I love tweedehands winkels) en daar kocht ik deze oversized trui voor ongeveer €5,50.  Ik koop zelf vaak kleding in tweedehands winkels. Die in Amsterdam zijn veel duurder omdat er dan het labeltje ” Vintage” aan vast zit. Voor zo’n zelfde trui zou je dan makkelijk €30,- betalen. Tweedehands winkels zitten vol met troep maar als je goed zoekt vind je vaak wel iets leuks.

Op dit moment heb ik (nog) geen goede camera dus de foto’s zijn met mijn iphone gemaakt. Ik baal zelf een beetje van de kwaliteit. Ik denk dat ik maar eens ga sparen voor een spiegelreflex. Heeft iemand nog tips voor een betaalbare maar goede camera?

IMG_2492IMG_2519

Trui  –  van de tweedehands winkel  in Broek in Waterland (vlak bij Amsterdam) Dit is echt een super leuk winkeltje, ze hebben echt van alles: kleding, meubels, platen, typemachines etc. De trui kostte €5,50. Deze trui zit echt lekker! Tip :  Als je de mouwen opstroopt van oversized truien zul je zien dat ze dan een stuk minder oncharmant (lees: zwerver stijl)  zijn. 

Broek  – Deze broek heb ik vorig jaar bij River Island gekocht. Hij heeft een mooie donker groene kleur en hij is lekker warm. Hij is wel iets te losjes voor mijn smaak. Hij was €35,- 

Kisten –  Deze kisten heb ik van mijn moeder gehad. Zij heeft ze 20 jaar geleden gekocht. Het merk is helaas uit de schoen versleten maar ze zijn van een Italiaans designer merk. Dit waren toen der tijd hele dure schoenen. Ze leven nogsteeds 20 jaar later, en ik draag ze bijna elke dag. 

Ring – Deze ring heb ik van een vriendin gehad. Maar ik vermoed dat je zo’n soort ring kunt kopen in een winkel zoals de six

Tas – Deze tas heb ik bij de Primark in Londen gekocht toen ik daar was met school voor mijn eindexamen reis. Mijn tas was toen gescheurd. Op de foto kun je het niet zo goed zien maar het is een faux leren rugtas. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij kostte deze tas 12 pond. 

Bandana – Deze komt van de Primark in Zaandam.  De prijs vergeten, maar het is Primark dus sowieso niet duur. 

Hope you enjoyed xox

29 gedachtes over “OOTD Herfst.

  1. Leuke outfit, het staat je goed! Ik koop niet vaak 2ehands kleding maar vind het soms wel heel leuk om op marktplaats rond te snuffelen of bij de kringloop winkel. Daar kun je soms echt hele leuke spullen en ook kleding vinden.

  2. Leuke outfit! En ik vind de kwaliteit niet slecht hoor, zeker van veraf zie je meestal weinig verschil. Als je een goede prijs/kwaliteit verhouding zoekt en niet per se een spiegelreflex wilt kan ik je de Fujifilm xf1 aanraden. Ik kocht hem voor 350 euro en hij doet niet onder voor een spiegelreflex, maar is gewoon een compactcamera! Filmt ook in full hd 🙂
    En girl, wat heb je prachtige wenkbrauwen! Love it ❤

  3. Erg leuk, zeker vaker OOTD’s plaatsen! Ik heb ook weer zin om naar tweedehands winkels te gaan, maar die in Utrecht zijn inderdaad ook niet bepaald goedkoop. Als ik bij m’n ouders ben maar weer eens naar binnen lopen in m’n oude vertrouwde 🙂

Geef een reactie

