Nieuwe lay-out

Even een korte update:  Ik heb een nieuwe lay-out 

Ik vond het zelf nogal lastig om een goed thema uit te kiezen maar ik ben nu toch wel tevreden. Mijn achtergrond is van we heart it en mijn header is gemaakt met foto’s van een gedeelte van mijn stash. 

Afbeelding

Wat vinden jullie ervan? 

xxx

 

10 gedachtes over “Nieuwe lay-out

  1. Superleuke layout! Ik hou van die aztec achtige printjes, past ook bij jou zo te zien aan je foto. Ik ben ook nog bezig met een nieuwe lay-out, ben niet helemaal tevreden met zoals ’t nu is. Lastig hoor! Wat ben je trouwens een ontzettende mooie meid! Ik wou dat ik zulke wenkbrauwen had!

Geef een reactie

