Catrice inside eye highlighting pen review

IMG_2140

ik gebruik al 2 jaar lang een huidskleurig potlood van MAC op mijn waterlijn. Een huidskleurig oogpotlood is minder hard dan een wit oogpotlood. Het potlood zorgt ervoor dat je ogen groter lijken en dat je er veel wakkerder uitziet.  Ik zag Catrice made to stay inside eye highlighter pen (hele mond vol) al voorbij komen op andere blogs. En toen een vriendin van mij hem ophad was ik overtuigd, wauw wat een pigment. Ik ben speciaal naar een Kruidvat filiaal gegaan waar ze Catrice verkochten en gelukkig was hij nog niet uitverkocht!

Dit potlood is er in één kleur: 010 In the mood for nude

Dit zegt Catrice over het product:

Schitterende momenten: breng de innovatieve Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen aan op je waterlijn. De nude, lichtreflecterende textuur is een echte eye-opener en zorgt voor een stralende, open blik. De Inside Eye Highlighter Pen is waterproof, houdt lang en blijft prachtig zitten. De zachte tip kan eenvoudig terug in vorm worden gebracht met de geïntegreerde puntenslijper. Oftalmologisch getest. 

Je gebruikt dit potlood op het “natte lijntje” onder je oog.

IMG_2325

Swatch op mijn hand 

IMG_2143

Links Catrice – Rechts MAC chromagraphic pencil NC15/NW20

Je kunt zien dat dit potlood lichter is dan die van MAC. Zal ik je een geheimpje verklappen? Die van Catrice blijft langer zitten.

Wat vind ik ervan?

IMG_2332

links zonder iets op mijn waterlijn – rechts met Catrice inside eye highlighting pen op mijn waterlijn

Tot nu toe kon je huidkleurige potloden alleen maar bij duurdere merken vinden. Ik vind het handig dat het potlood “automatisch” is. Er zit een draai systeem in waardoor je hem niet hoeft te slijpen. Er zit wel een kleine puntenslijper aan de achterkant van de eyeliner. Deze vind ik wat overbodig. Je hoeft niet precies te zijn op je waterlijn right? Ik vind het effect van dit potlood mooi. Ik heb echt het gevoel alsof ik er daadwerkelijk “frisser” uitzie en het lijkt ook echt alsof mijn ogen groter zijn. Sinds ik hem heb draag ik hem bijna elke dag. Ik vind hem het prettigste om aan aan te brengen voordat ik mijn mascara doe, anders zie je dit potlood zitten op je onderste wimpers. Bij mij blijven dit soort potloden normaal op mijn waterlijn voor geen meter zitten. Deze houdt het 4 uur uit. Dat is voor mijn doen een hele prestatie.  Ik vind het geen probleem om mijn eyeliner bij te werken. De kleur is voor mij perfect omdat ik een lichte huidskleur heb, maar ik denk dat dames met een medium of donkerdere huidskleur dit potlood niet kunnen hebben.

De advies prijs van dit potlood is € 2,89, en hij is te koop in het Catrice schap van de Kruidvat. 

21 gedachtes over “Catrice inside eye highlighting pen review

  1. Wat een prachtige looks maak je zeg! De inside eye pen heb ik ook. Maar ik vind hem soms iets te roze voor mij. Wel gaaf dat hij beter blijft zitten dan die van Mac.

  2. Ik heb hem ook en vind hem erg mooi. Ik moet er alleen mee uitkijken als ik hem aanbreng omdat hij snel te roze word bij mij. Wel gaaf dat een budget variant betet blijft zitten dan die van Mac. En wat een prachtige ooglooks maak je trouwens!

  3. Wauw, mooi hoe hij de look nog een keertje opfrist! 🙂 Oh haha, het MAC Chromagraphic pencil stond op mijn wishlist, maar nu ik beide swatches zie, vind ik die van Catrice mooier. 😀 Thanks gurl!

  4. […] aangebracht. Ik heb een winged eyeliner gemaakt en op mijn waterlijn heb ik nog een huidskleurig potloodje van Catrice aangebracht. Verder heb ik Dior ionic Curl mascara gebruikt. Ik heb op mijn lippen occ liptar in […]

Geef een reactie

