FOTD Autumn inspired look

IMG_2196

Het voelt voor mij alsof de zomer ontzettend snel voorbij was. Het is alweer herfst. Het weer is kouder en de bladeren vallen alweer van de boom. Ik vind herfst altijd een gezellig seizoen. Herfst doet me altijd denken aan warme kleuren zoals geel en bordeaux.

Voor mijn verjaardag had ik in juni een Inglot palette gekocht met daarin felle kleuren, ook een gele kleur. Tot nu toe had ik die gele kleur nog niet gebruikt omdat het geen makkelijke kleur is om een ooglook mee te maken. Dit is dus de eerste poging en ik vind het best goed gelukt. In deze look heb ik geel met cranberry tinten gecombineerd.

IMG_2197

inglot

Naar om te zien dat een aantal MAC oogschaduws bijna op zijn….

Ogen

Ik gebruik altijd een basis, hiervoor heb ik Urban Decay primer potion gebruikt. Deze heb ik aangebracht over mijn ooglid, in mijn crease en onder mijn oog. De primer zorgt ervoor dat je oogschaduw langer blijft zitten, niet in de lijntjes trekt en dat de kleuren feller worden.

1) Als eerste heb ik een gouden oogschaduw (inglot # 25) over mijn hele ooglid aangebracht met mijn een platte oogschaduw kwast (MAC 239).

2) Met een blending kwast (MAC 217) heb ik een licht bruine oogschaduw (Wedge van MAC) in mijn crease aangebracht en uitgeblend. Deze kleur zorgt erover dat alles mooi uitloopt.

3) Ik heb met een pencil kwast (MAC 219) een Cranberry (Cranberry van MAC) kleurige oogschaduw aangebracht onder mijn oog (de buitenste helft).

4) Ik heb in mijn crease met pencil kwast een donkerpaarze kleur (Inglot #450) aangebracht en deze uitgeblend met een blendingkwast.

5) Ik heb in mijn crease met een pencil kwast een donker bruine kleur (inglot #329) aangebracht.

6) De gele kleur (Inglot # 60) gaat onder het oog tot aan de helft, en in boven je ooglid aan de binnenkant.

7) Nu heb ik een champagne kleur (Vanilla pigment van MAC) op mijn wenkbrauwbot en innnercorner aangebracht als highlighter.

Waterlijn: Catrice – Inside eye highlighter pen 

Eyeliner: Essence -liquid ink eyeliner waterproof

Mascara: Dior- Diorshow blackout mascara

Gezicht: 

Dagcreme: Clinique – Moisture Surge aangebracht met mijn handen. 

Primer:  Benefit- Porefessional Aangebracht met mijn handen.

foundation: Nars – Sheer glow aangebracht met Sigma F80 flat top kabuki kwast. 

poeder: Essence – All about matt fixing compact powder  review  aangebracht met MAC 150 kwast. 

bronzer: Mac – sculpting powder in Sculpt aangebracht met RealTechniques contour brush. 

blush: Nars – Seduction aangebracht met MAC 116 kwast. 

wenkbrauwen: Anastasia – brow powder in brunette aangebracht met MAC 208 kwast. 

IMG_2219

xxx Wies

13 gedachtes over “FOTD Autumn inspired look

  1. Hele mooie look, het is je zeker geslaagd om een look met geel te maken. Ik vind de kleuren combinatie prachtig. En wwauw meid, wat ben ik jaloers op die palettes haha!

Geef een reactie

