Budget review: Essence liquid ink eyeliner waterproof

Afbeelding

Essence is een merk waar ik niet zoveel producten van heb. Ik heb wel veel producten getest maar de meeste producten belanden in de prullenbak. Dit merk trekt mij niet zo. Maar dit is voor mij een uitzondering! Ik ontdekte deze eyeliner met toeval, en guess what? Het is nu een favoriet.

Dit zegt Essence over de eyeliner:  Het is de ultieme must-have eyeliner van dit voorjaar! essence liquid ink eyeliner met de speciale fijne punt maakt het aanbrengen van een nauwkeurige, zwarte lijn supereenvoudig. in een handomdraai creëer je een prachtige blik. ook verkrijgbaar in een waterproof variant.

De verpakking: Ik heb deze eyeliner al twee keer gekocht. Hier zit wel een raar verhaal achter: Bij de eerste versie kreeg ik na een paar maanden opeens de dop niet meer open. Zelfs toen mijn vader een poging deed lukte het niet. Misschien heb ik spontaan super powers gekregen? Ik weet eerlijk gezegd niet waar het aan lag. Anyways, Ik besloot een nieuwe te kopen omdat ik hem zo fijn vond. De verpakking is niet zo heel bijzonder. Gewoon praktisch. De eyeliner bevat 3ml.

Wat vind ik er van? Mijn grootste probleem met eyeliners is dat ze bij mij heel erg uitlopen. Ik heb zelf heel snel last van traanogen als ik moe ben.  Deze eyeliner overleeft mijn traan oogjes met gemak. Sterker nog, deze eyeliner overleefde een douche (al moet je dan niet in je ogen gaan wrijven, dan vraag je gewoon om de instant panda mode). De foto hierboven is aan het einde van de dag genomen. Ik heb meerdere keren mijn handen gewassen. Hij blijft perfect zitten! Het kwastje is dun en flexibel en het pigment is goed. De kleur is mooi zwart en glimt niet.

Drie dagen terug heb ik een artikel geplaatst over hoe ik mijn eyeliner aanbreng. Deze kun je hier terug lezen.

Als deze op is koop ik hem sowieso opnieuw. Ik heb veel duurdere eyeliners maar deze vind ik so far toch echt het fijnste. Voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen want hij kost €2,49 en is te koop bij Kruidvat.

Wat is jouw favoriete eyeliner?

14 gedachtes over “Budget review: Essence liquid ink eyeliner waterproof

  1. Klinkt goed! Ik was vandaag op het Beautybloggers masterclass en daar stond BE creative make up. Zij schijnen er nu ook één te hebben die dagen blijft zitten als je m er niet afhaalt. Maar waarschijnlijk wel wat duurder dan deze 😉

Plaats een reactie